ΠΡΟΣΟΧΗ: Η JavaScript φαίνεται να είναι απενεργοποιημένη στον web browser σας. Θα πρέπει να έχετε την JavaScript ενεργοποιημένη στον browser σας για να δείτε τη λειτουργικότητα της συγκεκριμένης ιστοσελίδας.
Με την εγγραφή μου, συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης, την Πολιτική Απορρήτου και την Πολιτική Χρήσης Cookies.
Είστε ήδη εγγεγραμμένος στο Newsletter μας; Πατήστε εδώ
Η προσφορά που επισκεφθήκατε δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Βρείτε σχετικές προσφορές στην παρακάτω λίστα.
1) Τι είναι η Ασφάλιση Ακύρωσης; Ασφάλιση Ακύρωσης είναι ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο που σας επιστρέφει το ποσό που δαπανήσατε για την αγορά προσφοράς ταξιδιού από την reGroup.
2) Από ποιους κίνδυνους και γεγονότα καλύπτομαι; Σας επιστρέφονται όλα τα χρήματα που έχετε πληρώσει εάν δεν μπορείτε να ταξιδέψετε για τους παρακάτω λόγους:
3) Πόσο διαρκεί η Ασφάλιση Ακύρωσης; Διαρκεί σύμφωνα με τα χρονικά διαστήματα που έχετε επιλέξει με βάση την αγορά σας από την reGroup.
4) Ποια είναι η ασφαλιστική εταιρία; Η κάλυψη παρέχεται από τον μεγαλύτερο ασφαλιστικό όμιλο στον κόσμο με την μεγαλύτερη αξιοπιστία και αναγνωσιμότητα, τους Lloyd’s.
5) Υπάρχουν εξαιρέσεις στο συμβόλαιο; Ασφαλίζονται άτομα έως 70 ετών. Εάν η ηλικία σας υπερβαίνει τα 70 έτη επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 210 3640618 για να σας ενημερώσουμε εάν μπορείτε να καλυφθείτε.
6) Είναι πολύπλοκη η διαδικασία αποζημίωσης; Όχι. Η ομάδα διαχείρισης συμβάντων είναι διαθέσιμη σε 24ωρη βάση για να σας εξυπηρετήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο διαχείρισης συμβάντων στην Ελλάδα, καλώντας το τηλεφωνικό αριθμό που αναγράφεται στην βεβαίωση ασφάλισης που έχετε λάβει και θα σας καθοδηγήσουν για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.
7) Με ποιον επικοινωνώ σε περίπτωση συμβάντος; Η ομάδα διαχείρισης συμβάντων είναι διαθέσιμη σε 24ωρη βάση για να σας εξυπηρετήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο διαχείρισης συμβάντων στην Ελλάδα, καλώντας το τηλεφωνικό αριθμό που αναγράφεται στην βεβαίωση ασφάλισης που θα λάβετε. 8) Εάν έχω απορίες σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή θέλω να ενημερωθώ περαιτέρω σχετικά με τις καλύψεις του συμβολαίου, με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω; Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλεφωνικό αριθμό που αναγράφεται στην βεβαίωση ασφάλισης που έχετε λάβει. Μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες όλων των Προγραμμάτων Ταξιδιωτικής Βοήθειας και Ασφάλισης που παρέχουμε ΕΔΩ ή μπορείτε να επικοινωνήσετε με την All Seasons Underwriting Agencies UK στο +30 210 3640618 ή στο info@asuagroup.co.uk
Για την σωστή λειτουργία της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιούμε cookies.